malinsresedagbok

Nya äventyr!

Publicerad 2015-02-01 13:15:00 i Allmänt,

Här sitter jag och bloggar kl 7 på morgonen. Hade precis skrivit ett långt inlägg och så loggades jag ur. Allt har gått bra trots att jag blev stoppad i tullen två grr för mina glasdjur som jag ska ge till familjen i Cochabamba. Detta + alla köer och esta gjorde att vi höll på att missa flyget. Fick springa på sist av alla!
 
Nu håller mitt batteri på att dö så ska uppdatera detta så får jag berätta mer sen vad vi hunnit med! Hoppas allt är bra med er! Puss och kram
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-02-02 10:28:47

Fin bild 😀 ser härligt ut. Är de där ni bor nu?

Svar: Tack! Japp här har vi bott i tre nätter nu på hostel/hotell men nu drar vi vidare!
Malin

Postat av: Anna

Publicerad 2015-02-02 17:59:33

Skönt att höra att resan har gått bra och de första dagarna har varit trevliga. Men lite obehagligt med bussturen, tur att det löste sig. Krims

Svar: Tack! :) vi svenskar är väl lite konflikträdda i såna lägen därför upplever vi det säkert färre när det blir så! :) Hoppas allt är bra med dig vännen! Krims
Malin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Just nu. Latinamerika Peru - Bolivia - Venezuela

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela