malinsresedagbok

Farväl och La paz

Publicerad 2015-02-22 13:28:00 i Allmänt,

Hej! Nu är vi framme i kyliga La paz! Men cool stad ändå som ligger på 4070 m över havet...det är högre än Mount kinabalu som jag besteg på Borneo! Idag ska jag och Kristina träffa vår handledare och hälsa på där vi börjar att jobba i morgon. Vi ska även få vår lägenhet vilket ska bli så skönt. Det är alltid härligt att få vara på samma plats en längre tid när man är på resande fot! Att ta farväl av familjen och alla i Cochabamba var jobbigt! Jag kunde inte hålla tårarna borta så det blev ett gråt och kramkalas. Familjen fick presenter av mig och ett brev som de blev rörda av. Mest glad blev nog Beba, , dottern i familjen. Hon fick min mp3-spelare och ett nytt headset . Hon älskade min svenska musik och satt och nynnade med i Marit Bergmanlåtar :) jag fick också presenter..traditionella bolivianska benvärmare och väska och panflöjtsnyckelring. Dessutom fick jag en ros av Maurice som han gjort i skolan. Nu börjar ett nytt kapitel! Kram

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-02-23 21:21:52

Fina bilder☺ häftigt med sköldpaddan hehe😀 puss / M

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-02-25 00:30:54

Tack hjärtat! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Just nu. Latinamerika Peru - Bolivia - Venezuela

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela