malinsresedagbok

De sista förberedelserna

Publicerad 2015-01-22 19:50:09 i Allmänt,

Förra helgen hade vi vår sista träff i Vimmerby, innan resan. Det kändes konstigt att krama vår kurslärare Thomas hejdå... istället för att säga "vi ses nästa månad" sa vi "Vi ses i Cochabamba!". Sjukt!

Vi checkade av alla frågetecken och gjorde de sista bokningarna och förberedelserna inför resan. Jag och Kristina planerade lite lektionsupplägg, hur vi ska lära ut engelska för eleverna i skolan. Problemet är bara att vi inte kan flytande spanska, men vi kommer nog kunna göra oss förstådda!

Nu känner jag mig taggad att resa iväg. Jag har haft en liten down-period i några veckor. Men nu har jag nog bearbetat allt och tagit mig upp igen. Ser fram emot det här så himla mycket!

Nu ska jag ta tag i reseapoteket. Allt ligger lite halvpackat överallt!
Skoj att jag fått så många nya följare, ni är hjärtligt välkomna <3

kram M

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Just nu. Latinamerika Peru - Bolivia - Venezuela

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela