malinsresedagbok

Shopping till Geovana

Publicerad 2015-03-15 14:26:28 i Allmänt,

God morgon! Ännu en vecka har passerat i Bolivia. Jag insåg precis att om en vecka är jag och Wilma påväg mot Lima - Peru för att sedan byta flyg mot Venezuela. Det ska bli fantastiskt skönt med en veckas semester för att smälta alla intryck och upplevelser i en solstol. Men det kommer också bli tomt att lämna allt och alla vi kommit så nära. Det är bara att inse att denna resa innehåller väldigt många avsked som jag ogillar så starkt. Hur som. Igår jobbade vi fram till lunch på CIDIC. Jag kan inte säga detta allt för många gånger, men vilken seriös och grym organisation det är! De hjälper familjerna med allt verkligen! Efter det shoppade jag loss. Inte åt mig själv utan åt solstrålen Geovana. Det är mitt fadderbarn! (eller jag har faktiskt skaffat henne åt Marcus också. Det är bara det att hon aldrig har träffat honom). Jag ska berätta mer om detta på onsdag för på tisdag kväll ska jag få åka hem till familjen och kramas med dem och överlämna mina presenter. Geovana känner jag nu efter 3.5 vecka så det var extra roligt att få sätta sprätt på en massa bolivianos åt henne. Anna, några av de här presenterna har du bidragit med, tack för insättningen <3 Igår var vi ute och drack corona och drinkar på en engelsk pub. Jätterolig kväll! Idag får jag en ledig ensamdag (som jag längtat haha) för de andra cyklar dödens väg!
Ha det gott! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Just nu. Latinamerika Peru - Bolivia - Venezuela

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela